Jak trudno wybić się na Instagramie?

Jak trudno wybić się na Instagramie?


Instagram na dobre zagościł w świecie internetowych mediów społecznościowych. Jego siła rośnie z każdym miesiącem, zostawiając w pokonanym polu swoich największych rywali, takich jak Facebook czy Twitter. Nie ma w tym nic dziwnego, codziennie na tym serwisie jego użytkownicy pozostawiają tam około 4 miliardów reakcji takich jak lajki na Instagramie.

Najciekawsze jest to, że popularność Instagrama rośnie imponująco, we wszystkich grupach wiekowych, lokalizacyjnych i we wszystkich markach. Pokazuje to siłę tego serwisu oraz możliwości jakie dostają do rąk użytkownicy prowadzący rożne kampanie promujące marki osobiste, firmowe czy produktowe. Śmiało można stwierdzić, że na Instagramie są wszyscy, poczynając od największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na firmach będących jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi kończąc.

Czy każdy ma szansę na sukces w instagramowej społeczności?


Z teoretycznego punktu rozpatrywania tego pytania, można stwierdzić, że każdy ma szansę. Przechodząc do bardziej praktycznych rozważań stwierdzić można, że szansę na sukces mają jedynie osoby cierpliwe, systematyczne i pracowite.

Kolejność tych cech jest przypadkowa i u każdego może przebiegać nieco inaczej. Jedno jest pewne, trzymając się powiedzenia „bez pracy nie ma kołaczy”, nie można drogi do sukcesu opisać lepiej. Sama rejestracja bez włożenia w ten prosty proces odrobiny wysiłku, skończy się najprawdopodobniej kompletną klapą. Oczywiście wszystko zależy od celu jaki przyświeca osobie rejestrującej się. Jeśli obecność na Instagramie ograniczyć się ma do typowo rozrywkowego traktowania serwisu, sama rejestracja wystarczy.


Chcąc osiągnąć sukces i dotrzeć do założonego celu, potrzebne jest odpowiednie działanie poprzedzone chwilą zastanowienia się do jakiego celu się podąża.

Jak zacząć, aby dobrze zaistnieć na Instagramie?


Chcąc osiągnąć jakikolwiek sukces w dowolnym obszarze należy się do tego odpowiednio przygotować. Podobnie jest w przypadku Instagrama. Od czego warto zacząć budowanie popularności:

1. Określenie celu czyli w jakim zakłada się konto na Instagramie. To podstawowe zadanie powinno być oparte na przeanalizowaniu tego co się zamierza osiągnąć. Będąc w tym miejscu warto odpowiednio wyskalować swoje oczekiwania w stosunku do serwisu i założyć w tym skalowaniu możliwość przeobrażenia konta zwykłego obserwatora w konto przyszłego celebryty instagramowego. Popełniając błąd lub zaniechanie na tym etapie, może to w przyszłości zaowocować niepotrzebnymi konsekwencjami.

2. Opracowanie planu działania, jest bardzo ważnym czynnikiem zwłaszcza podczas budowania kont typowo promocyjnych. Im więcej wysiłku w przemyślenia i planowanie początkowe tym szybciej i sprawniej droga prowadzi do celu.

3. Techniczne działania podczas rejestracji, założenie profilu jako firmowy jest najlepszym rozwiązaniem dających dużo większe możliwości i uprawnienia podczas przyszłych działań

4. Prawidłowa rejestracja określająca zarówno użytkownika jak nazwę profilu. Często wiele osób zapomina o tym, że w zapisie informacji o profilu kim innym jest użytkownik konta, a czym innym jest nazwa konta. Im atrakcyjniejsza jest nazwa konta tym większa szansa na sukces

5. Dobór odpowiednich zdjęć profilowych, należy pamiętać, że zdjęcie profilowe stanowi jedną z najważniejszych wizytówek każdego profilu. Im lepszej jakości zdjęcie tym lepiej i co ważne powinno ono nawiązywać do nazwy i głównej intencji działania

To jest pięć podstawowych warunków, które potraktowane byle jak, mogą przełożyć się, a raczej na pewno zadecydują o niskim zainteresowaniu kontem i treściami na nim publikowanymi.

W jaki sposób można wspomagać promocję konta na Instagramie?


Praca i jeszcze raz praca, podparta cierpliwością i determinacją. Bez tych warunków droga do sukcesu może okazać się bardzo długa. Można swoje działania wesprzeć pomocą zewnętrzną. W sieci działa wiele firm oferujących usługi polegające na prowadzeniu i promowaniu kont instagramowych.

Jedną z najlepszych jest serwis Polskielajki.pl. Wiadomo, że w promocji liczy się dotarcie do jak największej grupy odbiorców. Dotarcie do odbiorcy to jeden element, następnym ważnym jest zachęcenie go do pozostawienia reakcji i wejście we wspólną relację. Jest to proces długi, wymagający dużego nakładu pracy i czasu. Serwis Polskielajki.pl oferuje dostęp do pakietów zawierających uzyskanie dużej grupy aktywnych followersów, reagujących na publikowane treści, a dodatkowo oferuje pakiety realnych, aktywnych followersłów pomocnych w sprawnym przeprowadzeniu każdej promocji

Dodaj komentarz